joi, 8 martie 2012

Despre Buticul cu Fluturi

       Când m-a lovit nebunia de a crea bijuterii şi obiecte handmade eram sigură că nu voi fi în stare să fac nici măcar o biluţă. Iar acum când văd că am ajuns să fac animăluţe, floricele, fluturaşi, eu care nu ştiu nici măcar să desenez o floare, îmi spun că aş vrea să nici nu mai fie nevoie să dorm doar pentru a mă mai juca puţin cu lutul polimeric. :)
       Dintotdeauna mi-am dorit să-mi ştiu şi să-mi pot crea propriile bijuterii, pentru că de fiecare dată când vroiam să-mi cumpăr ceva, fie să se asorteze la o rochie sau doar că aşa mi s-a pus pata, aveam deja în minte cum trebuie să arate acel obiect şi în 99,99 % din cazuri nu găseam ceea ce îmi doream. Şi îmi spuneam că dacă aş putea să-mi fac eu... Şi iată! Se pare că pot să-mi fac. Deşi mai e o grămadă de lucru având în vedere ideile pe care le am şi cum nu găsesc deocamdată toate materialele pe care mi le-aş dori pentru acele podoabe rupte din vise, cu paşi mici creez din ceea ce am la dispoziţie. Dar ştiu că voi creşte mare şi voi găsi de unde să mă aprovizionez cu cele mai sclipitoare pietricele la care visez de când m-am îndrăgostit de cercei.
       Mărturisesc că pasiunea mea sunt cerceii. Nu pot spune că-i colecţionez, dar îi cumpăr de fiecare dată când îmi exprimă ceva. Perechile pe care le am numără câteva sute, dar tot nu-mi ajung. :) Şi nici nu cred că îmi vor ajunge vreodată. Nu mă omor după pantofi, ca multe alte femei, dar aş muri împăcată în căutarea celei mai deosebite perechi de cercei. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu