duminică, 18 martie 2012

Green Roses

Nu mă omor după cerceluşii mici, deşi îmi plac cum arată la alte persoane. Pe mine mă caracterizează mai bine cerceii mari, lungi şi poate de aceea nici nu prea creez cercei micuţi, migăloşi. De data asta însă o colegă şi-a dorit trandafiraşi verzi aşa că m-am pus pe treabă. 
Ştiu că majoritatea creatorilor de biju handmade fac cerceluşi trandafiri, fiecare în felul propriu sau respectând tutorialele despre acest fel de cercei. Că sunt creaţi cu forme sau nu, în general seamănă sau mă rog, nu prea ai cum să faci mai mult de 5-7 modele de trandafiri, aşa că rar poţi veni cu ceva nou din acest punct de vedere, cel puţin ca design. Ca şi culori nu discutăm. Şi tocmai pentru că toată lumea face aşa cercei, nu m-am avântat să fac. Prefer să fac trandafiraşi pentru a decora cutii de bijuterii sau pentru a aduce doar un plus altor bijuterii. Dar dacă tot a venit momentul să fac pentru colega mea, am zis să încerc un mod propriu şi a ieşit ce se vede în imagine. Adevărul e că nu e întotdeauna simplu să faci tradafiri care să arate ca trandafiri, deşi dacă urmăreşti un clip din care să înveţi poate părea că într-un minut sunt gata, dar dacă vrei să fie plini, adică nu doar din 6 petale lipite faţă în faţă două câte două şi să semene între ei nu doar ca formă ci şi ca mărime, e nevoie de răbdare şi mai ales de unghii mai micuţe. :) 


Sunt făcuţi bineînţeles din fimo. :)


Preţ: 7 lei



2 comentarii: